Whitianga - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Whitianga - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Whitianga

Blijf op de hoogte en volg Emmy

24 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Whitianga

En zo is mijn tweede reis begonnen: over het Noordeiland. Gisteren heeft mijn tante me naar Manukau gebracht, waar ik op de Naked bus ben gestapt naar Whitianga, op het Coromandel schiereiland. Een leuk kustplaatsje aan een prachtige baai. Daar heb ik mijn diner (fish and chips) gedeeld met een hele kolonie meeuwen, die onmiddellijk aan kwamen vliegen en niet meer weg te slaan waren. Gezellig! Ik zit nu in de bibliotheek, de enige plaats waar ze WiFi hebben en ik heb nog een uurtje voordat ik naar Tauranga vertrek, iets zuidelijker gelegen. Daar blijf ik een nacht. Zo, nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Tot de volgende keer

  • 24 Maart 2015 - 22:27

    Oso:

    Toch geen kou gepakt in die bloot bus? (:- Mooie belevenissen! Abrazo de Oso

  • 25 Maart 2015 - 21:05

    Maaria En Anton:

    veel plezier op het Noord eiland ! Leuk dat je ook altijd wat foto's meestuurt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 7215

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: