Lopen naar de Huka falls - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Lopen naar de Huka falls - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Lopen naar de Huka falls

Blijf op de hoogte en volg Emmy

31 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Taupo

Mijn laatste reisdag heb ik een voettocht ondernomen van Taupo naar de Huka Falls, ruim 4 km. verderop. Dat lijkt niet zo ver, maar de weg ging niet recht over vlak land. Veel heuvels en een slingerend bospad (ook voor mountainbikes) langs de Waikato-rivier, de langste van Nz. De watervallen zijn niet zo hoog, maar wel mooi. Ook goed voor rafting. Mijn bus ging om half vijf 'smiddags en om half negen was ik terug in Takanini. Wat een prachtige reis is dit geweest, ook al was hij maar kort.

  • 31 Maart 2015 - 09:29

    Liesbeth:

    Prachtig!

  • 31 Maart 2015 - 10:22

    Maaria En Anton:

    alweer prachtige natuur ! Kon je ook shoppen bij die watervallen ... je loopt met twee tasjes.

  • 31 Maart 2015 - 11:46

    Emmy:

    Nee, die boodschappen had ik in Taupo gedaan en in de andere tas zitten mijn camera's en waterflesje en regenjas en zonnebril enz. Maar jullie bekijken de foto's wel goed,zeg! Leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 7209

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: