Nog maar een paar dagen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen

Door: Emmy Gilhuys

Blijf op de hoogte en volg Emmy

08 Februari 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hier ontvangen jullie vanaf komende week mijn reisverslagen. Ik hoop af en toe van jullie te horen!

Groetjes, Emmy.

  • 08 Februari 2015 - 17:34

    Joke Doensen :

    Jmgdoensen@ziggo.nlvanaf deze plaats wens ik jou een heel goede reis. Geniet er maar van een ik hoop nog iets te horen.

  • 08 Februari 2015 - 18:07

    Yolande En Marc:

    Heel veel plezier en genieten!!!

  • 09 Februari 2015 - 10:42

    Hannie:

    heel veel plezier en ik hoop dat je een fantastische reis hebt. Geniet ervan

  • 13 Februari 2015 - 16:37

    Maaria En Anton:

    Hoi Emmy, zijn de schilderijen goed aangekomen samen met jou ??? Wij hopen dat je een voorspoedige reis gehad hebt naar de andere kant van de wereld . Geniet van wat er komen gaat en we houden contact. Saludos ! Maaria y Anton.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 7217

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: