Fijne Paasdagen - Reisverslag uit Takanini, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Fijne Paasdagen - Reisverslag uit Takanini, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Fijne Paasdagen

Blijf op de hoogte en volg Emmy

01 April 2015 | Nieuw Zeeland, Takanini

Ook hier wordt het Pasen, wel 11 uur eerder dan in Nederland. En van zaterdag op zondag gaat de klok een uurtje terug en dan is het nog maar 10 uur verschil. Ik wil iedereen heel fijne paasdagen wensen, met veel mooi weer en gezelligheid. Hier vier ik het met mijn familie: tante en neven. Na de paasdagen laat ik wel weer wat horen.

• 01 April 2015 - 22:17

Eugenie:

Jij ook fijne paasdagen. En goed paaseieren zoeken en niet teveel paashaasjes eten!

• 01 April 2015 - 22:37

Liesbeth:

Gezellige paasdagen! .....En....dacht je erover om een "easter bunny" te adopteren??? :-)

• 01 April 2015 - 23:04

JOke Doensen:

Dank je ook fijne dagen met jouw familie. Groetjes Joke.

• 02 April 2015 - 10:43

Maaria En Anton:

Dank je wel , jij ook fijne bijzondere paasdagen daar aan de andere kant van de wereld.Wij gaan voor het eerst met onze camper weg, naar een camping in Noordwijk. Hier hagelde het vanmorgen nog en warm is het ook niet ! Veel warme kleren mee dus....

• 04 April 2015 - 23:11

Oso:

Gosh, nou alweer de wintertijd daar...... Geniet van de net begonnen Paasdagen en nog de groeten uit de hoofdstad van het moederland en her Majesty.