Tamaki Maori dorp - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Tamaki Maori dorp - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Tamaki Maori dorp

Blijf op de hoogte en volg Emmy

28 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Vanmiddag naar een authentiek Maori dorp geweest, waar ik uitleg heb gekregen over veel zaken, zoals de traditionele begroeting: Kia ora en neuzen, heel grappig. Ook heb ik hangi gegeten, en geen hangijzer, zoals de gedienstige zelfcorrectie er gisteren van gemaakt had. Een gerecht van aardappelen, groente en vlees of kip of vis, allemaal in de grond gesmoord via hete stenen en natte doeken. Een soort reuzenrömertopf. Daarvóór kregen we de traditionele huizen te zien en hun gewoontes, spelletjes en dansen. Heel interessant allemaal. Maar nu heb ik het wel even gehad. Morgen naar Taupo en daar weet ik nog niet wat ik ga doen. Alsof er nog iets op me wacht....
Wat foto's om te bekijken. Welterusten! Of beter: fijn weekend! Kia ora.

  • 28 Maart 2015 - 10:00

    Liesbeth:

    Gelukkig....., hangijzer leek me nogal zwaar op de maag liggen! Kia ora.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 7201

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: