Hobbiton - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Hobbiton - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Hobbiton

Blijf op de hoogte en volg Emmy

27 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Matamata

Goedemorgen van mij uit, goedenavond voor jullie. Ik zit in de keuken van mijn hostel te schrijven, om niemand wakker te maken. Heb net weer voor 6 dollar WiFi-tijd gekocht en kan jullie dus over mijn Hobbiton- ervaring vertellen. Nou, het was magic! We hadden een chauffeur in de bus er naar toe, die Randolf heette, maar wel Gandalf leek. Hij wist alles over de films en vertelde de hele weg de meest fantastische, humoristische verhalen, telkens fantasie met werkelijkheid vermengend. Op de movieset was het heel druk, we werden als kuddes schapen door de set gevoerd om tenslotte te worden geschoren in de souvenirshop! Maar de set is dan ook op een vroegere schapenfarm. De eigenaars verdienen hier een fortuin aan.
Laat de foto's maar voor zich spreken, de rest vertel ik thuis wel!

  • 27 Maart 2015 - 19:38

    Jeroen G:

    Wauw ma, gewoon WAUW! Het ziet er echt precies zoals in de film uit. En dat landschap o_O... prachtig!

  • 27 Maart 2015 - 19:44

    Joke Doensen :

    Ik sluit me bij Jeroen aan wauw prachtig gewoon. De reis van je leven. Liefs Jok

  • 27 Maart 2015 - 20:36

    Bettina:

    Hier zouden Sam en Daan dus helemaal gek van worden Emmy!

  • 27 Maart 2015 - 22:47

    Yolande:

    Ziet er geweldig uit. Waar is de foto van 'Gandalf' ?

  • 27 Maart 2015 - 22:48

    Liesbeth:

    Emmy in de film!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 7179

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: