Geisers en modderpoelen - Reisverslag uit Te Puia, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Geisers en modderpoelen - Reisverslag uit Te Puia, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Geisers en modderpoelen

Blijf op de hoogte en volg Emmy

26 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Te Puia

Hoewel velen van jullie waarschijnlijk al op één oor liggen, is voor mij de dag pas begonnen. Ik heb nog 3 uur internet voor mijn 6 dollar, dus mooi de tijd voor een verslagje en wat foto's.
Vanmorgen vroeg heb ik het Te Puia park bezocht, waar je geisers kunt zien spuiten en zwavelpoelen kunt zien en horen pruttelen. Het ruikt er niet zo aangenaam, maar het is wel een fascinerend spektakel. Jullie zullen het met wat foto's moeten doen; de video's zijn voor later!
Kleine correctie: als het goed is, komt er toch een video aan, van de modderpoel. Daar had ik geen foto van.

  • 27 Maart 2015 - 10:24

    Hanneke Van Heusen:

    Jeetje Emmy, wat heb je al veel gezienen gedaan en wat is het toch een veelzijdig land, hier in Europa moet je naar Iceland en jij vind het allemaal daar. Mooie reis he meis, geniet ervan.

    Groetjes
    Hanneke

  • 27 Maart 2015 - 12:00

    Maaria En Anton:

    Het landschap lijkt idd op dat van IJsland. Nooit geweten dat Nieuw Zeeland zo divers is wat natuur betreft. Misschien toch maar gaan sparen om daar ook eens te gaan kijken !
    Leuk dat je ons zo goed op de hoogte houdt, Emmy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 7188

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: