Via Tauranga in Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Via Tauranga in Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Via Tauranga in Rotorua

Blijf op de hoogte en volg Emmy

26 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Na een hobbelige rit over bochtige bergweggetjes in een shuttlebusje weer terug naar het overstappunt in Ngatea, waar we gelukkig weer een grote bus hadden naar Tauranga. Een enorm verschil met het kleine badplaatsje waar ik net vandaan kwam! Een grote havenstad met container- en cruiseschepen!
Daar was ik zo vroeg, dat ik nog met de bus naar een berg kon, waar ik een wandeling om de voet kon maken. Goed voor mijn conditie. Het hostel ligt aan de haven, midden tussen de mooie restaurants, aan The Strand. Chique hoor! Vanmorgen laat met de bus naar Rotorua, ook een flinke stad met heel veel te doen. Heb echt wel de twee dagen nodig om wat te zien. Ruik nog geen zwavel, maar dat komt nog wel. Tussen de middag een concert bijgewoond van een one man band, erg leuk. In een historische kroeg, de Pig and Whistle, een voormalig politiebureau.
Nu nog wat foto's om een en ander te verluchten. Heb tot morgenmiddag internet, dus misschien komt er nog een blogje achteraan.

• 26 Maart 2015 - 07:34

Oso:

Mooie impressie Emmy! Pig and Whistle, geen woord Spaans bij, cerdo y fluta huh ....;-)

• 26 Maart 2015 - 08:47

Liesbeth:

Leuk, zo veel berichten!

• 26 Maart 2015 - 09:26

Joke Doensen:

Dank je wel voor die mooie reisverslagen wat heb je al veel gezien. Emmy nog veel reisgenootschap. Liefs Joke

• 26 Maart 2015 - 12:31

Ferry:

Wat zal ons vlakke kikkerlandje je weer tegenvallen straks.
    Geniet er maar met volle teugen van.

• 26 Maart 2015 - 16:52

Yolande:

Hola trotamundos,

Leuk dat je weer op pad bent. Wat een variatie aan indrukken