Terug in Takanini - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Terug in Takanini - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Terug in Takanini

Blijf op de hoogte en volg Emmy

11 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

En zo ben ik weer terug bij mijn tante. Alle vuile kleren gewassen en eindelijk ongestoord kunnen slapen, zonder snurkende kamergenoten en piepende en/of schuddende bedden boven me. Hier gaat het leven zijn gewone gangetje en doe ik alledaagse dingen, zoals pruimen schillen om ze daarna te koken voor een lekker toetje. Vandaag kook ik voor ons beiden: macaroni à la Jeroen

  • 11 Maart 2015 - 14:36

    Maaria En Anton:

    nou dat klinkt weer heel alledaags na al die avonturen als backpacker ! Maar dat is ook weer fijn. Leuk om bij je tante te zijn. Zijn die schilderijen eigenlijk goed aangekomen ?
    Hier is het af en toe al echt lente. Wij hebben afgelopen weekend het Pelgrimspad afgemaakt . Het was toen schitterend weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 7176

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: