De cirkel is rond: terug in Christchurch - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu De cirkel is rond: terug in Christchurch - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

De cirkel is rond: terug in Christchurch

Blijf op de hoogte en volg Emmy

08 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vanmorgen heeft de Stray-bus me weer keurig afgeleverd op het vliegveld van Christchurch. Nu zit mijn zuideilandreis er bijna op. Vandaag heb ik nog wat door het centrum van de stad gelopen: wat is er veel vernield en nog niet opgebouwd! Triest om te zien hoe een stad volkomen ontwricht wordt door zo'n natuurramp.
Sinds mijn laatste verslag uit Queenstown had ik geen internet meer. Dat is hier overal allerbelabberdst. Afijn, eergisteren waren we in Mount Cook, veel regen, wel een mooi hotel, en gisteren in Rangitata Peel Forest Rafting Camp. Zo, een hele mondvol voor een blokhut in de velden. In Mount Cook heb ik niet veel kunnen doen, daarvoor was het weer te slecht. Wel lekker lam gegeten 's-avonds. Zware luchten verborgen de bergen en de FOX gletsjer, die van hier ook te zien zou zijn. Geen gletsjer dus deze reis. In Rangitata heb ik wel een mooie wandeling naar de rivier gemaakt, waarop wildwatervaren wordt beoefend. Ze houden hier, naast koeien en schapen, ook herten,, voor het vlees.
Hopelijk lukt het om wat foto's te uploaden. Het was een prachtige reis.

  • 08 Maart 2015 - 07:15

    Lesley:

    sounds fabulous Emmy! Anything nice in Christchurch??

  • 08 Maart 2015 - 09:28

    Liesbeth:

    Indrukwekkend!

  • 08 Maart 2015 - 11:14

    Eugenie:

    Wat gaat de tijd toch snel. Jammer, maar je hebt al echt veel gezien en je hebt nog veel moois te goed. Mooie foto van jou. Met de selfiestick?
    Goed reis verder.

  • 08 Maart 2015 - 13:22

    Maria Verhoeven:

    Voor het mooie weer moet je vandaag in Nederland zijn. Prachtig lente-weer hier!
    Goed om te horen dat je een prachtige reis hebt.
    Ga je ook nog hert proeven?
    geniet nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 7192

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: