Lake Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Lake Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Lake Wanaka

Blijf op de hoogte en volg Emmy

03 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Na een wifistilte van 2 dagen in het Rainforest Retreat bij de Franz Jozef gletsjer, ben ik nu weer boven water aan het Wanaka meer, waar het hostel niet veel voorstelt, maar de WiFi uitstekend is. Wat een prachtig land is het toch! De bus rijdt door bergen en langs adembenemend blauwe meren. We hebben ook de pancake rocks en blowholes in Punakaiki bezocht. Alleen geen gletsjer gezien, want toen zaten we in de regen en mist. Er gebeurt elke dag zoveel, dat ik de tel kwijtraak. Ik zal de foto's toevoegen, die voor zichzelf spreken. Ik heb de selfie stick ook een paar keer gebruikt, maar weet niet of de foto's van mijn telefoon ook op de pad staan. Ik heb er in ieder geval heel veel plezier van! Ik geniet nog steeds met volle teugen en ontmoet veel interessante mensen van over de hele wereld. Groetjes en tot de volgende gelegenheid!

  • 03 Maart 2015 - 09:41

    Liesbeth:

    Het klinkt allemaal geweldig en prachtig. Ik wou dat ik er ook bij was en kan niet wachten op meer foto's en verhalen! Leuke foto!

  • 03 Maart 2015 - 11:25

    Oso:

    Hola Emmy, Je hebt al heel wat kilometers afgelegd en beleeft veel moois zo te lezen, pensioen zo gek nog niet.....toch! Saludos de BNN

  • 04 Maart 2015 - 09:24

    Edith:

    Hoi Emmy, sta je tegen een boomstronk? Mooi hoor! groetjes, Edith

  • 05 Maart 2015 - 10:54

    Ferry&Monique:

    Fijn dat je er zo van geniet, je hebt er lang naar uitgekeken toch?
    Benieuwd naar alle foto's en uitgebreide verhalen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 7193

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: