Excursie naar Matakana - Reisverslag uit Takanini, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Excursie naar Matakana - Reisverslag uit Takanini, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Excursie naar Matakana

Blijf op de hoogte en volg Emmy

17 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Takanini

Gisteren naar een pottery in Matakana geweest, met de bus van de residents club van Longford Park, waar mijn tante woont. Prachtige handbeschilderde potten, vazen, borden en wandversieringen. Zie bijgaande foto's.

  • 17 Februari 2015 - 22:10

    Bettina De Jong:

    Hey Emmy,

    Mooi! Klinkt goed allemaal!
    Liefs vanuit Oeteldonk..:-)
    Bettina

  • 18 Februari 2015 - 07:51

    Edith:

    Hoi Emmy mooi zeg. Neem je n potje voor me mee? Ha ha past vast wel in je handbagage ;)

  • 18 Februari 2015 - 08:44

    Liesbeth:

    Mooi, zeg!
    Fijn dat je ons op de hoogte houdt.
    Geniet ervan, Liesbeth

  • 26 Februari 2015 - 04:27

    Gaby Hacken:

    Hi Emmy,
    Toevallig zit ik ook in Nieuw zeeland, maar nu in Tauranga.
    Hebben 3 weken rondgereisd in het zuider eiland.

  • 11 Maart 2015 - 00:43

    Emmy Gilhuys:

    Hi Gaby,
    Wat een verrassing om iets van je te horen. Na al die jaren! Ik was zo verbaasd, dat ik niet wist wat terug te schrijven, maar je bent sindsdien niet meer uit mijn gedachten geweest. Wat zou het leuk zijn als we elkaar hier in Nieuw Zeeland zouden kunnen ontmoeten! Ik ben nu net terug van mijn reis over het Zuideiland en weer bij mijn tante in Takanini (Auckland). Bennjij nog in Nieuw Zeeland of alweer thuis? En waar woon jij nu? Ik woon inmiddels alweer 10 jaar in Nederland, in Den Bosch. Ik heb een zoon van 28, Jeroen. Ik zou het echt heel leuk vinden om contact te houden en meer over jou en Kees te horen. Nu we ouder worden, wordt dat ineens belangrijk. Ik hoop dat je me antwoordt en sorry dat ik niet eerder heb gereageerd,
    Hartelijke groet,
    Emmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 7177

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 17 April 2015

Mijn eerste Nieuw-Zeelandreis

Landen bezocht: