Goed aangekomen - Reisverslag uit Takanini, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Takanini, Nieuw Zeeland van Emmy Gilhuys - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Emmy

14 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Takanini

Na een lange, maar onderhoudende reis (respectievelijk naast een Maleisische man met vijf kinderen en een opa uit Ierland) ben ik goed aangekomen in Nieuw Zeeland. Het is hier heerlijk weer, 25 graden, dus ga ik gkleed zoals op mijn profielfoto.
Nog geen wifi, dus geen foto's helaas. Wordt vervolgd.

• 14 Februari 2015 - 22:10

Marc :

Leuk te horen dat je goed aan bent gekomen en dat je lekker weer hebt. Ben wel benieuwd naar alle foto's waar je zelf ook op staat

• 15 Februari 2015 - 05:25

Edith:

Hoi Emmy, dank voor je bericht. Fijn dat je goed bent aangekomen. Veel plezier daar. Groetan vanuit het carnavaleske Eindhoven. Edith

• 15 Februari 2015 - 09:03

Yolande:

Fijn dat alles goed is gegaan en dat het lukt om je blog te plaatsen. Die foto's komen vanzelf nog wel ☺️

• 15 Februari 2015 - 11:26

Jan Plasman:

Heel leuk dat we ook je berichten krijgen. Geniet van je verblijf daar!

• 15 Februari 2015 - 18:57

Oso:

In deze tijden toch een hele geruststelling! ¡Goza a todo lo que da!

• 16 Februari 2015 - 16:20

Maria Verhoeven:

Hoi Emmy,
    Geniet van een welverdiende mooie reis!
    Jij geniet van de zon; wij vertrekken morgen naar Zweden om te gaan schaatsen!
    Ben benieuwd naar de foto's en je verhalen.